Onze medewerkers

Nico Postma, directeur/senior communicatieadviseur​


Mijn kernkwaliteiten zijn:
Generalist: affiniteit met en ervaring in publieke sector, bedrijfsleven en onderwijs;
Teamspeler: samenwerken aan een optimaal resultaat, kan coach, aanvoerder of medespeler zijn;
Betrouwbaar: afspraak is afspraak; gevoel voor complexe politieke en bestuurlijke processen en verhoudingen; indien nodig; horen, zien en zwijgen.
Enkele jaren geleden heb ik het Bureau voor Zorgcommunicatie opgericht. Het Bureau voor Zorgcommunicatie is een communicatieadvies- en bemiddelingsbureau dat zich specifiek op de zorg richt. Wij werken met een uitgebreid netwerk van gedreven en vakkundige communicatieprofessionals. Professionals die niet alleen ervaring hebben bij zorginstellingen, maar vaak van vele markten thuis zijn. Die bijvoorbeeld ervaring hebben in het positioneren van een organisatie in een toenemend concurrerende omgeving, die kunnen werken in een complex speelveld, waar veel verschillende spelers met evenzoveel verschillende belangen het spel meespelen; die ervaring en/of affiniteit met de zorgsector hebben. Dit gekoppeld aan de toenemende marktwerking in de gezondheidszorg heeft ons doen besluiten het Bureau voor Zorgcommunicatie op te starten.

 

Janine van Osnabrugge, officemanager

Mijn kernkwaliteiten zijn:
Daadkracht: ik voeg graag de daad bij het woord;

Resultaatgericht: over uitdagingen praten is het begin, vervolgens zoek ik naar een praktische oplossing;
Communicatief: een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
Al ruim tien jaar werk ik met veel plezier en voldoening als officemanager voor Bureau voor Zorgcommunicatie. Ik vind het belangrijk om het administratieve reilen en zeilen binnen het bureau soepel te laten verlopen. Ik houd mij dan ook voornamelijk bezig met diverse administratieve taken. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor de boekhouding, de facturatie en de salarisadministratie.  Ik vind het een uitdaging om mijn steentje bij te dragen aan de organisatie. Hierbij staan aandacht voor de persoon, voor de opdrachtgever en een prettige en professionele werksfeer hoog in het vaandel.

 

Dorien Rebergen, senior communicatieconsultant

Ik heb ruim 20 jaar ervaring in communicatie; als adviseur, procesbegeleider, (eind)redacteur off- en online, trainer en projectleider. Zowel gedetacheerd voor kortere en langere periodes, als in vaste dienst. Ik (her)ken dus zowel het perspectief van de tijdelijke communicatieprofessional als dat van de opdrachtgever. Door open en zonder waardeoordeel mensen te spreken en door te vragen, ontdek ik wat precies de vraag is en wat daar bij past. Mensen bij elkaar brengen, die samen tot mooie resultaten kunnen komen, dat vind ik mooi! Ik houd van mensen, van het vak en zoek altijd naar plezier in het werk. En dat is precies wat ik iedereen gun. De persoonlijke aanpak van Bureau voor Zorgcommunicatie spreekt me dan ook heel erg aan, gecombineerd met de kennis van overheidscommunicatie. Want dat blijft gewoon een boeiend vak!

 

Nadia Nieuwenhuijs, recruiter

Sinds januari 2015 werk ik bij Bureau voor Zorgcommunicatie. Ik heb veel plezier in het recruitmentproces. Voor mij gaat dit verder dan de juiste kandidaat op de juiste opdracht matchen. Oprechte aandacht voor de kandidaat speelt daarin een grote rol. Door de korte lijntjes, de tijd en belangstelling voor de kandidaat past dit werk goed bij mij.
Naast het recruitment ondersteun ik Nico op het secretariële vlak.
Regelmatig krijg ik terug van anderen dat ik zie wat nodig is voor het gevraagd wordt, dat ik betrokken en toegankelijk ben.
Ik word oprecht blij als ik iets voor een ander kan betekenen.

 

Liesbeth Rector, recruiter

Ik ben geïntrigeerd door mensen en processen. Wil deze verbinden en een extra kwaliteit meegeven. Waardevol maken. Mijn werk- en levenservaring en een niet te stuiten nieuwsgierigheid hebben dit alleen maar versterkt. Daarbij haal ik graag het beste uit mensen. Wil ze sterken in hun kwaliteiten en laten excelleren. Wie ben jij? Waar ben je goed in? Wat wil je?” Zomaar een paar vragen die ik stel als ik met nieuwe kandidaten kennismaak. Want een mens is zoveel meer dan zijn cv. De juiste mens op de juiste plek, daar word ik blij van!
Bij Bureau voor Overheidscommunicatie maken we tijd voor mensen, omdat we geloven in het ‘kapitaal’ dat een goede ontmoeting kan voortbrengen: wederzijds investeren in een betere toekomst. Mijn ervaring als communicatieadviseur, bedrijfskundige en trainer/coach geven me hiertoe de juiste tools.

 

José van Brakel, secretarieel en administratief medewerkster

Sinds augustus 2017 zet ik bij Bureau voor Overheidscommunicatie mijn administratieve en secretariële vaardigheden in voor de ondersteuning van het kleine, hardwerkende en gezellige team. Ik doe dat graag en liefst met een portie humor.
Persoonlijke betrokkenheid, maatschappelijk bewustzijn en verantwoordelijkheidsgevoel zijn voor mij kernwaarden. Bij Bureau voor Overheidscommunicatie vind ik deze waarden terug in de manier van werken en in de omgang met mensen.

 

Reacties zijn gesloten.