Positionering en marketingcommunicatie

De overheid wil marktwerking in de zorg. Dus is positionering van uw ziekenhuis of zorgcentrum een must. Goede positionering begint uiteraard bij het maken van een geloofwaardige keuze in doelgroepen en/of specialismen. En het uitwerken van een aantrekkelijk aanbod. Dat vervolgens vertaald moet worden in een marketingcommunicatiestrategie. Want uw potentiele patient moet weten wat u te bieden heeft.

Wij helpen uw organisatie succesvol op de kaart te zetten

Waar veel zorgcentra en ziekenhuizen excelleren in patientenvoorlichting, is marketingcommunicatie vaak nog een ondergeschoven kindje. Terwijl de belangen van een goede positionering groot zijn. Bent u op zoek naar een marketingcommunicatieadviseur voor een tijdelijk of vast dienstverband? Of wilt u hulp bij het uitwerken van een effectieve marketingcommunicatiestrategie? Bureau voor Overheidscommunicatie beschikt over het netwerk en de kennis om uw organisatie succesvol op de kaart te zetten.

Reacties zijn gesloten.